În cadrul procesului de support IT proactiv, intră și activitatea de service și mentenanța pe care o propunem clienților Iren.
Folosind proceduri și sisteme de monitorizare a activității IT , putem contribui la menținerea echipamentului dvs., în standarde ridicate de funcționare, standarde care să asigure continuitate în activitatea fiecărui departament.
Compania noastră propune diferite soluții de service și mentenanța echipamente IT.
Fiecare client poate opta pentru soluția care se potrivește cel mai bine echipamentelor IT din dotare. Fie că vorbim de mentenanța server-e, desktop-uri, printer-e, copiatoare etc,, pentru fiecare din acestea sunt respectate proceduri de comun acord stabilite și care pot fi modificate din mers, dacă clientul solicita acest lucru a face parte din deschiderea pe care compania noastră o are către relația Iren a Client It
Intervențiile de service pot fi programate sau la cerere. Pot fi intervenții remote, on site dar și în cadrul procesului de mentenanța hardware și software propus și agreat cu clientul Iren.
Soluția de ticketing permite monitorizarea acestor procese, permițând crearea unui istoric pentru fiecare echipament IT, dar și un istoric al proceselor de mentenanța.
Rapoartele generate, pot creă imaginea fidelă a activității noastre, dar pot contribui de asemenea la aplicarea unor corecturi asupra echipamentelor sau proceselor, din timp, înainte că acestea să genereze costuri foarte mari pentru compania dvs.
Service & mentenanta