Outsourcing / Helpdesk

Unul din serviciile importante oferite de compania noastră este serviciul de externalizare IT.

Printr-un proces de contractare / subcontractare, puteți delega administrarea infrastructurii dumneavoastră IT, parțial sau în totalitate către firmă noastră, într-un regim contractual de strictă confidențialitate.

Procesul delegării permite administrarea infrastructurii de personal specializat, în limitele stabilite de comun acord a părților.

Administrarea constă în proceduri diverse de mentenanța hardware și software. Tipurile de mentenanța pot fi parte a unor procese periodice, sau la cerere dumneavoastră.

Prin suportul IT pe care îl oferim, va ajutăm să va concentrați asupra afacerii dumneavoastră lăsând în grijă noastră administrarea infrastructurii .

Sistemul de ticketing permite monitorizarea echipamentelor, evoluția lor în timp și pașii ce  trebuie parcurși pentru optimizarea intervențiilor asupra echipamentelor în cauza. Sistemul permite de asemenea monitorizarea activității noastre în compania dvs., cu evidențierea măsurilor ce pot fi luate pentru îmbunătățirea performanțelor infrastructurii IT.

Un proces de mentenanța software, care merită o atenție aparte, este procesul de backup al datelor dumneavoastră, care în final reprezintă cea mai importantă componența activității unei companii.